torsdag 28 november 2013

Veckobrev v. 48

I dag har jag lämnat tillbaka matte-provet från förra veckan. Maxpoängen var 45, median blev 34. Jag är i stort sett nöjd med resultaten. Jag skickar hem diagnoshäftet och provuppgifterna så att ni kan ta en titt. Jag behöver ha tillbaka dem sen eftersom vi använder häftet för alla diagnoser. Eventuella matteböcker 4B som finns hemma efter att eleverna tränat vill jag också ha tillbaks.

I morgon har några elever extragympa på IUP-tiden De behöver ha med gy-kläder. De vet själva vilka det gäller.

Jag har förstått att filmen i onsdags var uppskattad. Eiwor sa att det blev bra och intressanta diskussioner också.

5:an kommer att vara med i årets Luciatåg eftersom sexorna är så få. Lena har börjat med det på musiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar