fredag 17 augusti 2012

Vecka 34

Hej och välkomna till "Arnes klassblogg"!

Den här bloggen har jag tänkt använda som informationskanal till föräldrar och elever i åk 4.

Den kommer att innehålla allmän information om t ex friluftsdagar, utflykter och andra schemabrytande aktiviteter. Jag kommer alltså att anta att ni tar del av informationen här. Bloggen kommer att uppdateras med ett "veckobrev" torsdag eftermiddag/kväll.

Jag tänker även skriva in engelska glosor och veckans ord här. Det finns en kommentarsfunktion också men den kommer jag att beskriva mer senare (den är inte aktiverad ännu).

Till höger i fönstret finns en historik där man kan ta fram gamla blogg-noteringar.

Jag föreslår att ni sparar den här sidan som en favorit/ett bokmärke i webbläsaren så går det snabbare att ta fram den.
/Arne

1 kommentar:

  1. Hej!
    Även jag kommer att använda Arnes klassblogg när jag vill informera er om vad vi gör i ämnet Bild.

    / Eiwor

    SvaraRadera